Rijvereniging Hummelo is er klaar voor CH Hummelo kan beginnen!

BloemenOp een wederom prachtig terrein aan de Horstweg (naast nr. 2) kan het jaarlijkse concours spektakel “CH Hummelo” beginnen. Het verenigingsgevoel leeft bij Rijvereniging Hummelo volop … leden, ouders, partners en ook de kinderen steken de handen uit de mouwen. Werkzaamheden op het terrein, maar ook achter de laptop worden met plezier vervuld. Rijvereniging Hummelo is er klaar voor, laat het concoursweekend maar beginnen. Wij hebben er zin in!

Bloemen 3De paarden starten op zaterdag vanaf 9.00 uur met dressuur- en springactiviteiten. Op zondag zijn de pony’s aan de beurt. Ook dit jaar zijn er weer leuke extra rubrieken aan de wedstrijd toegevoegd. Zo is er op zaterdag de selectiewedstrijd voor de Sublicup voor Jonge Dressuurpaarden en bij de pony’s kunnen de springruiters meedoen aan de selectie voor de Anemone Horse Truck Bokaal en is er voor de dressuurruiters de extra rubriek Bestgaande Rijpony. Zaterdagmiddag is er voor alle sponsoren een Happy Hour in de tent op het terrein.

De bloembakken zien er prachtig uit en zijn onder supervisie van een verborgen talent samengesteld. Bloemen 2