Aanvangstijd & Indeling Gastinstructie Johan Hamminga

JohanZoals jullie weten verzorgt Johan Hamminga op vrijdag 7 november een avondvullend programma als gastinstructeur voor leden van Rijvereniging Hummelo. Johan Hamminga is nationaal jurylid tot en met Grand Prix en dertig jaar lang was hij hoofddocent bij de KNHS Opleidingen. Hij heeft tevens een jarenlange ervaring als africhter/opleider van jonge dressuurpaarden en maakte deel uit van de selectiecommissie WK jonge paarden en de PAVO-cup. Wij zijn als Rijvereniging Hummelo erg blij dat we Johan bereid hebben gevonden deze avond te verzorgen. De instructeurs van Rijvereniging Hummelo, maar ook Johan Hamminga vinden het belangrijk dat combinaties de tijd te nemen om te werken aan een basis van ontspanning om vervolgens met de juiste aanspanning verder te werken met een paard dat zich laat bewerken. De onderstaande leden willen deze avond graag in de praktijk ervaren:

19.00 uur: Anouschka Aufenacker, Shanti Birgit Sachtleven, Ziezo Cara van der Heijden, Excalibur

19.45 uur: Annelieke Otten, Elattie Astrid Jolink, Henla van ’t Broek Els Hamer, Eridani

20.30 uur: Dorine Twickler, Carino Jacqueline Wiegerinck, Sting

21.15 uur: Roos Schreuder, Windsome Ellen Lenderink, Vigo Susan Rijksen, Domani

“Fouten maken vind ik helemaal niet erg. Rustig doorwerken tot de hulpen echt doorkomen en de nageeflijkheid daar is, dat is vaak de weg”, aldus Hamminga. Een avond waarin hij ons wil laten meedelen in zijn ervaringen en waar wij in de gelegenheid worden gesteld om van een gerenommeerde en zeer gewaardeerde toptrainer les te krijgen. Wil je deze leerzame avond bijwonen? Kom dan gezellig en volg de lessen in de foyer. Johan Hamminga zal namelijk gebruik maken van een headset, zodat de instructie ook boven in de foyer te horen

is. Deze avond wordt door Rijvereniging Hummelo georganiseerd, deelname van leden en de toegang voor alle belangstellenden is vrij.