3 ‘Bronzen Medailles’ voor RvH kanjers op Kampioenschappen!

Iris Zaterdag 24 januari was een spannende dag voor een aantal leden van Rijvereniging Hummelo. Behalve een gezonde dosis wedstrijdspanning, zorgde het winterse weer ook bij ouders, instructie en thuisblijvers voor de nodige zorgen. Hoewel het winterse weer in het hele land voor problemen op de weg heeft gezorgd, hebben de RvH-combinaties de barre heen- en terugreis gelukkig goed doorstaan.

SamRijvereniging Hummelo is daarom ook trots op de prestaties van haar kanjers. De ponyruiters hebben namelijk laten zien dat ze onder alle (weers)omstandigheden kunnen presteren…er zijn namelijk drie 3e prijzen en 2 tickets naar de Nederlandse Kampioenschappen verdiend. Britt 1
Iris Schoenaker met Donny heeft een welverdiende 3e prijs gewonnen in de L1-dressuur, Cat D/E. De topcombinaties Britt Althoff met Accres Fille, in de Z1-dressuur en Sam van der Kuijl met Anjershof Memorie, in de Z2-dressuur hebben ook de sterren van de hemel gereden en werden ook beloond met een 3e prijs. Behalve deze mooie ‘Bronzen’ prijs, hebben deze combinaties hiermee ook een ticket voor het NK verdiend. Geweldig!

Rijvereniging Hummelo is trots op deze uitslagen en is natuurlijk ook heel trots op de andere deelnemers. In een sterk deelnemersveld heeft iedereen zich goed staande weten te houden en heeft iedereen mooie percentages gescoord…applaus voor alle RvH-kanjers!

Uitslagen:

3e prijs met 65,83%: Iris Schoenaker met Donny, Cat D/E, L1-dressuur
3e prijs met 65,44%: Britt Althoff met Accres Fille, Cat D/E, Z1-dressuur
3e prijs
met 64,75%: Sam van der Kuijl met Anjershof Memorie, Cat D/E, Z2-dressuur
4e plaats met 60,82%: Mieke Minkhorst met Snoopy, Cat C, L1-dressuur
5e plaats met 62,75% Jill Hendriks met Keulse Hoeve’s Zorro, Cat D/E, Z2-dressuur
7e plaats
met 62,33%: Didi Gieling met Verona, Cat D/E, M2-dressuur
7e plaats met 64,12%: Floor van der Kuijl met Rubels Junior, Cat D/E, Z1-dressuur