Bedankt, bedankt, bedankt…

IMG-20150816-WA0012Helaas is het jaarlijkse evenement van Rijvereniging Hummelo, Concours Hippique Hummelo ’15 letterlijk in het water gevallen en waren we vanmiddag genoodzaakt het middagprogramma af te gelasten. Maar wat zijn we trots op alle stoere deelnemers, ouders, grooms en vrijwilligers die allemaal niet van suiker blijken te zijn.

IMG-20150816-WA0003Een evenement zoals CH Hummelo kan niet zonder de inzet van vrijwilligers, de bijdragen van sponsoren en kan zeker niet zonder de gastvrijheid van de familie die het terrein voor dagen beschikbaar heeft gesteld. Speciale dank gaat dan ook uit naar Henk en Olga Oosterink, die ons de gelegenheid gaven om dit evenement te organiseren op hun terrein rondom de boerderij. Een prachtig stuk met voldoende parkeergelegenheid, zeer grote losrijbanen, egale afgemeten dressuurringen en springparcours.  Geen enkel terrein kan helaas strijden tegen weergoden die wat minder goed gezind waren dit weekend, dus daarom nogmaals speciale dank voor het mooie terrein. Behalve dat de familie het terrein beschikbaar gesteld heeft, zijn ze ook onmisbaar als keihard meewerkende vrijwilligers. Bij alle klussen waren ze samen met de kinderen van de partij, tractoren werden ingezet en of ze nu bestuurd IMG-20150816-WA0016moesten worden door Henk of Olga, dat maakte allemaal niets uit. Ze zijn dan ook vanmiddag na het opruimen in het zonnetje (figuurlijk, want de zon was nergens te bekennen) gezet door de vereniging. Hermien heeft ze hartelijk toegesproken en een cadeautje overhandigd als dank, Hermien kon het natuurlijk niet nalaten om alvast wat toespelingen te maken met de hoop om voor volgend jaar weer een ‘stukje’ te kunnen reserveren. Duimen dat ze die hint hebben begrepen…

IMG-20150816-WA0010Ook wil de vereniging iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd. Sommige vertrouwde ‘rollen’ moesten tot onze spijt door ziekte vervangen worden door anderen, maar ook dat ging prima. Dorine heeft zelfs letterlijk laten horen dat de rol van speaker haar ook goed ligt, dus Joke pas maar op! Daarom alle hulpvaardige vrijwilligers bedankt! Een greep uit de activiteiten waar medewerkers zich voor ingezet hebben: aanmeldingen verwerken, sponsoren werven, medewerkers mobiliseren, sjouwen, tenten opzetten, werk verzetten met behulp van tractoren, koffiezetten, boodschappen, parcours bouwen, ringen uitzetten, broodjes smeren, secretariaat, financien, PR en promotie, rekenkamer, bar, jureren, schrijven, parkeren, ophalen van coupons, ringmeester, omroepen, smid, EHBO, sponsoren en standhouders, munten verkopen, automatiseren, frietbakken, prijzen regelen, fotograferen, uitslagen verwerken, opruimen, afbreken, door de modder sjouwen en natuurlijk uiteindelijk het samenvatten van mooie dagen.

Iedereen bedankt!

PS: Volg a.s. week ook de rest van de gepubliceerde foto’s

4 reacties op "Bedankt, bedankt, bedankt…"

1. dorine schreef:

Het was een spetterend evenement! Al hoop ik dat we volgend jaar kunnen klagen dat het veeeeel te warm is!

2. jacueline schreef:

Het blijft een mooi evenement!! Volgend jaar gaan we er weer voor!!

3. Toos schreef:

Weer mooi gesproken Susan en ik heb als thuis blijver alleen maar positieve reacties gehoord ondanks het slechte weer. Mooie club zo samen.

4. Olga schreef:

Welke hint……………?