Oproep aan alle leden, ouders en vrienden van Rijvereniging Hummelo!

Beste leden, ouders en vrienden van Rijvereniging Hummelo,

10606070_757377060967250_6796767085862433466_nZoals jullie weten begint a.s. weekend ons jaarlijkse CH Hummelo. De voorbereidingen zijn in volle gang en vanaf a.s. woensdag kunnen de handen daadwerkelijk uit de mouwen gestoken worden. Op woensdag 12 augustus gaan we van start met de opbouw van het terrein. Vanaf 18.00 uur is iedereen daarom van harte welkom op het terrein  naast de boerderij van familie Oosterink aan de Broekstraat 33. Fysieke inspanning wordt natuurlijk beloond met ontspanning, want voor een hapje en een drankje wordt gezorgd op die avonden. Woensdag-, donderdag- en vrijdagavond kunnen we alle hulp gebruiken, RvH is dan ook blij met alle behulpzame ‘handjes’ en gezelligheid.

10600475_757371604301129_6852877180695358264_nZaterdag aan het einde van de dag wordt er voor alle vrijwilligers een heerlijke maaltijd verzorgd. Onze geweldige koks zullen weer een heerlijke maaltijd bereiden voor alle medewerkers.

Op zondag aan het einde van de dag willen we het terrein zo volledig mogelijk opruimen, daarom is ook op zondag alle hulp welkom. Henk Oosterink en Ben Minkhorst zullen deze werkzaamheden coördineren, dus weet je even niet wat je moet doen, vraag het dan aan één van de heren.

Wij hebben er zin in!