RvH-Leden Jamie Schlief & Bart Veeze Gelders Kampioen

Vorige weekend streden de ponyruiters van Rijvereniging Hummelo nog om de kampioenstitel of een ticket naar de NK, afgelopen weekend was het de beurt aan de paardencombinaties. Dit pakte voor de twee afgevaardigde leden van RvH zeer positief uit, ze wisten namelijk allebei de kampioenstitel op hun naam te schrijven, Jamie Schlief en Bart Veeze werden beide Gelders Kampioen.

Jamie KampioenMet haar pony Tamar wist Jamie Schlief zich vorige week al voor het NK te kwalificeren in de klasse ZZ-springen. Afgelopen weekend stond de jonge 15-jarige ruiter haar mannetje tussen de volwassen ruiters en werd ze zelfs Gelders Kampioen met haar paard Fleur in de klasse B-springen.

Bart KampioenBart maakte met Delgado (v. Oscar) een topstart in de halve finale op de Gelderse Kampioenschappen.  In de voorselectieproef van het Z2 wist hij ruimschoots te winnen met een fraaie score van ruim 69%, waarmee hij zo’n drie procent voorbleef op de directe concurrentie. Met een prachtig resultaat in de Kür op muziek – een score van ruim 74% – pakten Bart en Delgado overtuigend de Gelderse titel in de klasse Z2. Met een gemiddelde van bijna 71% ging de kampioenstitel mee naar huis. Een knappe prestatie aangezien het duo afgelopen indoorseizoen dit kunstje al flikten in de klasse Z1.

In totaal mogen 8 RvH-combinaties naar de Hippiade in Ermelo om te strijden tegen de beste combinaties van Nederland, hopelijk verloopt het komende NK net zo succesvol … wij zullen in ieder geval heel, heel hard duimen!

De beste combinaties komen gedurende twee weekenden in actie op het Nationaal Hippisch Centrum in Ermelo:

3 reacties op "RvH-Leden Jamie Schlief & Bart Veeze Gelders Kampioen"

1. Susan schreef:

Super trots op de kampioenen!

2. Birgit Sachtleven schreef:

In één woord: geweldig! !!!!!!!?

3. jacueline schreef:

Super!!