The Day After…Concours Hippique Hummelo ’18

Wauw, wat hebben we weer genoten van ons concours! Niet alleen de deelnemers hebben genoten, maar ook wij moeten weer een beetje afkicken op ‘the day after’. Wat zijn we trots op dit evenement met dit unieke gezellige ontspannen sfeertje en het prachtige terrein. De voorbereidingen, de opbouw, de clinic onder bezieling van Ton Koenderink, het concours zelf, maar ook de afbouw ging gepaard met veel plezier. Van onbeschrijfelijk veel deelnemers hebben we fantastisch positieve reacties mogen ontvangen. Dit geeft enorm veel positieve energie om weer na te gaan denken over een volgende editie in 2019. Indien je als deelnemer, vrijwilliger of sponsor zelf een idee hebt dan horen wij dit natuurlijk ook graag … stuur dan een mailtje naar info@rijvereniginghummelo.nl. Ook jouw suggesties zijn van harte welkom. Vanzelfsprekend hopen wij dan ook van harte jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen, want een concours zoals CH Hummelo kan niet zonder jullie als enthousiaste deelnemers.

VlagEen evenement zoals CH Hummelo kan ook niet zonder de inzet van vrijwilligers, de bijdragen van sponsoren en kan zeker niet zonder de gastvrijheid van de familie die het terrein voor dagen beschikbaar heeft gesteld. Speciale dank gaat dan ook uit naar Henk en Olga Oosterink, die ons de gelegenheid gaven om dit evenement te organiseren op hun terrein rondom de boerderij. Een prachtig stuk grond met voldoende parkeergelegenheid, zeer grote losrijbanen, egale afgemeten dressuurringen en een top springterrein.  Behalve dat de familie het terrein beschikbaar gesteld heeft, zijn ze ook onmisbaar als meewerkende vrijwilligers. Bij alle klussen waren ze samen met de dochters van de partij, tractoren werden ingezet en of ze nu bestuurd moesten worden door Henk of Olga, niets was te gek. Ze zijn dan ook in het zonnetje gezet door de vereniging. Ook Debby die de vuurdoop van het Hummelose wedstrijdsecretariaat met glans heeft doorstaan werd enorm bedankt. Hermien heeft ze hartelijk toegesproken en een cadeautje overhandigd als dank. Voor alle andere onmisbare vrijwilligers had Hermien ‘veren’ meegenomen, om deze … nou ja, je weet wel 😉 Volgens traditie hebben de vrijwilligers onder het genot van een drankje en een hapje op zaterdag na afloop gezellig de eerste twee dagen geevalueerd.

Daarom wil de vereniging iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd. Een greep uit de activiteiten waar medewerkers zich voor ingezet hebben: aanmeldingen verwerken, sponsoren werven, medewerkers mobiliseren, sjouwen, tenten opzetten, werk verzetten met behulp van tractoren, koffiezetten, boodschappen, parcours bouwen, ringen uitzetten, broodjes smeren, secretariaat, financiën, PR en promotie, rekenkamer, bar, jureren, schrijven, parkeren, ophalen van coupons, ringmeester, omroepen, smid, EHBO, sponsoren en standhouders, munten verkopen, automatiseren,  prijzen regelen, fotograferen, uitslagen verwerken, opruimen, afbreken en natuurlijk uiteindelijk het samenvatten deze van mooie dagen in beeld en schrift.

Deelnemers, vrijwilligers & sponsoren hartelijk bedankt voor het mede mogelijk maken van deze fantastische dagen. Hopelijk tot volgend jaar, dan zien wij jullie graag terug!

Rijvereniging Hummelo

Foto’s zijn te zien via de onderstaande links:
Impressie Paarden CH Hummelo ’18
Impressie Pony’s CH Hummelo ’18

Met dank aan Theo Janssen en Paul Rijksen voor de vele mooie foto’s!