Uitslagen CH Hummelo ’18

Alle deelnemers hartelijk dank voor jullie deelname en enthousiaste reacties richting de organisatie. De prijswinnaars van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijzen en alle extra prijzen. Het was leuk te vernemen dat de jullie als prijswinnaars enorm verrast waren door de vele mooie extra prijzen. Deze prachtige extra ‘prijzenpot’ is mogelijk gemaakt door de sponsoren die Rijvereniging Hummelo een warm hart toedragen. De sponsors bedanken wij dan ook namens alle deelnemers!

Uitslagen CH Hummelo ’18
9 juni Uitslagen Paarden ’18
10 juni Uitslagen Pony’s ’18

Zoals beschreven in het voorgaande nieuwsbericht hebben wij ook zelf enorm genoten van ons concours en de organisatie daarvan. Gelukkig is de betrokkenheid groot van onze leden en zijn er veel vrijwilligers die zich inzetten om het concours tot een groot succes te maken. Eigen leden hebben  natuurlijk zelf ook de kans om deel te nemen aan CH Hummelo. Meerdere RvH-leden hebben dus ook op CH Hummelo hun best gedaan en zijn blij met de resultaten.

Dagprijs RvH-leden

De strijd onder de RvH combinaties met het hoogste resultaat van die dag wordt beloond met de dagprijs. Deze felbegeerde prijs werd bij de paarden gewonnen door Bart Veeze met de hengst Daily Daimond en Fenne van den Berg met Milan mocht de Fred & Freek Bokaal bij de pony’s in ontvangst nemen. Dit jaar hadden we ook twee mooie aanmoedigingsprijzen te verdelen, ons nieuwe lid Diede Engelsman ontving bij de paarden deze mooie prijs en Feya Weijers mocht deze bij de pony’s in ontvangst nemen. Beide dames reden in Hummelo hun eerste wedstrijd in de BB-dressuur en scoorden geweldig, dus dat vonden wij zeker een aanmoedingsprijs waard.

Allemaal gefeliciteerd met deze mooie resultaten!