4 RvH-Combinaties naar de NK

Wauw, Rijvereniging Hummelo had wederom een prachtige afvaardiging op de Gelderse Kampioenschappen. Tesse Arentz, Linde Hofs, Tessel en Fenne van den Berg, Nina Luesink, Floor van der Kuijl, Iris Schoenaker, maar ook Janine Menting als springruiter hadden een ticket weten te bemachtigen naar de Regiokampioenschappen.

De dressuurruiters zijn allemaal al van start gegaan en hebben allemaal heel goed gepresteerd. Janine Menting en haar pony Esterre gaan nog een spannend weekend tegemoet, dus voor haar blijven we nog even heel hard duimen.

Linde Hofs mag met Barclay en Proud naar het NK, hoe knap is dat? Ze was 3e met Barclay in de Z1 dressuur en 2e met Proud in de M1 dressuur. Nina Luesink met Delinov stond eerst als reserve, maar mocht gelukkig toch deelnemen. Nou, dat hebben ze geweten…want met een 4e prijs in de M2 dressuur is ook zij afgevaardigd naar de Kampioenschappen. In het Z2 wist Floor van der Kuijl met Dreamboy in de prijzen te rijden en ook zij heeft het ticket richting Ermelo dik verdiend. Fenne van den Berg staat eerste reserve, dus wie weet mag zij ook nog. Spannend hoor!

Wat zijn wij trots op jullie! Janine zet ‘m op tijdens de Gelderse en wij hopen dat wij jou als springruiter ook nog toe kunnen voegen aan dit mooie erelijstje.

Spijker is ook blij met het resultaat 😉