Linde Hofs 2x Kringkampioen!

De afgelopen weken stonden weer in het teken van de selectiewedstrijden. Pony- en Paardencombinaties streden wederom het Kringkampioenschap en/of een afvaardiging richting de Gelderse Kampioenschappen die in januari van start zullen gaan. Rijvereniging Hummelo kan met trots melden dat ons nieuwe lid Linde Hofs 2x Kringkampioen is geworden en Tessel van den Berg Reservekampioen bij de pony’s.

Linde lest al geruime tijd bij onze instructrice Gwen Brinksma en de meesten kennen deze vrolijke dame al, maar officieel is Linde pas per 1 januari overgestapt naar Rijvereniging Hummelo. Dit noemen we dan ook een echt binnenkomer…bam, tweemaal Kringkampioen! Een mooie manier om jezelf te introduceren binnen de vereniging, stoer hoor.

Linde heeft deze felbegeerde titel met haar pony Proud in de M1 dressuur, Cat D/E en met pony Jacodi’s Bo’s Barclay in de klasse Z1 dressuur, Cat D/E weten te bemachtigen.

Tessel van den Berg werd met Milan Reservekampioen in de B dressuur, Cat C. en haar zusje Fenne behaalde tevens een tweede plek met Milan, oftewel Super Lutmar’s Milan…wij denken dan eigenlijk ook dat wij Milan alleen nog maar bij zijn volledige naam mogen benoemen, met de nadruk op ‘Super’.

Bij de paarden is Tesse Arentz verzekerd van ticket naar de Gelderse Kampioenschappen. Met Ircodale heeft ze in de L2 dressuur een welverdiende derde plaatsing behaald.

Voor een paar ruiters is het nog spannend of ze naar de regiokampioenschappen mogen. Voor Feya Weijers, Marieke Kramers, Nina Luesink en Fenne met haar andere pony De Goede Ree Now of Never is het nog een beetje spannend. Zij hebben allemaal uitstekend gereden maar net niet rechtstreeks geplaatst en staan dus reserve. Ook de springcombinaties zijn nog niet verzekerd van een plaatsing.