Startlijst Dressuurclinic Johan Hamminga

Op vrijdag 3 mei verzorgt Johan Hamminga een vullend programma als gastinstructeur voor pensionklanten van Hippisch Centrum Groot-Zande en leden van Rijvereniging Hummelo. Johan Hamminga is nationaal jurylid tot en met Grand Prix en dertig jaar lang was hij hoofddocent bij de KNHS Opleidingen. Hij heeft tevens een jarenlange ervaring als africhter/opleider van jonge dressuurpaarden en maakte deel uit van de selectiecommissie WK jonge paarden en de PAVO-cup, Onze instructrice Gwen Brinksma heeft met meerdere toppers de weg naar Johan gevonden voor instructie. Johan Hamminga heeft tevens ruiters als Coby van Baalen, Adelinde Cornelissen en Emmelie Scholtens getraind. Kortom, een paardenman bij uitstek, met zeer veel kennis en ervaring.

In ‘De Nok’ zijn de clinics goed te volgen met behulp van een goede geluidsinstallatie…dus voel je van harte welkom om de clinics bij te wonen als toeschouwer.

Groep I
15.00 uur: