The Day After…CH Hummelo ’19

Wauw, wat hebben we weer genoten van ons succesvolle grasconcours, CH Hummelo ‘19!

Hummelo – Niet alleen alle deelnemers hebben super genoten van prachtige concoursdagen, maar ook wij moeten weer een beetje afkicken tijdens ‘the day after’. Wat zijn we trots op dit evenement met dit unieke gezellige ontspannen sfeertje, een record aantal deelnemers, het prachtige weer en het fantastische terrein. De voorbereiding, de opbouw, het RvH MiniPonyKamp, de clinic onder bezieling van Ton Koenderink, het concours zelf, het Bixie-Feestje, maar ook de afbouw ging gepaard met veel plezier. Van onbeschrijfelijk veel deelnemers hebben we fantastisch positieve reacties mogen ontvangen tijdens het weekend, maar ook via mail, privé-berichtjes en Social Media blijven de reacties binnenstromen. Dit geeft enorm veel positieve energie om weer na te gaan denken over een volgende editie in 2020. Vanzelfsprekend hopen wij dan ook van harte jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen, want een concours zoals CH Hummelo kan niet zonder jullie enthousiaste deelname.

Een evenement zoals CH Hummelo kan ook niet zonder de inzet van vrijwilligers, de bijdragen van sponsoren en zeker niet zonder de gastvrijheid van de familie die het terrein voor dagen beschikbaar heeft gesteld. Speciale dank gaat dan ook uit naar Henk en Olga Oosterink, die ons de gelegenheid gaven om dit evenement te organiseren op hun terrein rondom de boerderij. Een prachtig stuk grond met voldoende parkeergelegenheid, zeer grote losrijbanen, egale afgemeten dressuurringen en een top springterrein in samenwerking met Annette Elmendorp, onze parcoursbouwer.

Behalve dat de familie het terrein beschikbaar gesteld heeft, zijn ze ook onmisbaar als meewerkende vrijwilligers. Ook zijn wij onwijs trots op alle vrijwilligers, iedereen heeft enorm bijgedragen aan dit waanzinnige succes. Volgens traditie hebben de vrijwilligers onder het genot van een hapje en een drankje, zaterdag na afloop gezellig met elkaar de eerste dagen geëvalueerd. Rijvereniging Hummelo wil alle vrijwilligers nogmaals bedanken voor hun bijdrage. Een greep uit de activiteiten waar medewerkers zich voor ingezet hebben: aanmeldingen verwerken, sponsoren, selecties en juryleden werven, medewerkers mobiliseren, sjouwen, tenten opzetten, veel werk verzetten met behulp van tractoren, barwerkzaamheden, boodschappen, parcours bouwen, ringen uitzetten, broodjes smeren, secretariaat, financiën, PR en promotie, rekenkamer, bar, jureren, schrijven, parkeren, Bixie organisatie, protocol runners, ringmeester, omroepen, smid, EHBO, standhouders organiseren, automatiseren,  prijzen regelen, fotograferen, uitslagen verwerken, opruimen, afbreken en natuurlijk uiteindelijk het samenvatten deze van mooie dagen in beeld en schrift.

Deelnemers, vrijwilligers, juryleden & sponsoren hartelijk bedankt voor het mede mogelijk maken van deze fantastische dagen. CH Hummelo heeft samen met jullie bewezen dat een grasconcours nog steeds populair is en als heel gezellig wordt ervaren…dat hebben wij met elkaar toch maar mooi bereikt 🙂

Hopelijk tot volgend jaar, dan zien wij jullie graag terug!

Rijvereniging Hummelo

Alle foto’s zijn eind van deze week te zien via de onderstaande links:
Impressie Paarden CH Hummelo ’19
Impressie Pony’s CH Hummelo ’19

Met speciale dank aan Theo Janssen en Paul Rijksen voor de vele mooie foto’s!