RvH met 7 Kringkampioenen & 16 Afgevaardigden naar de Gelderse Kampioenschappen

Hummelo – Rijvereniging Hummelo staat deze week in het teken van de Gelderse Kampioenschappen. Met trots kunnen wij melden dat Rijvereniging Hummelo met een record aantal combinaties a.s. weekend naar de Regiokampioenschappen in Zieuwent afreist. Trots op alle 16 RvH-combinaties die tijdens de selectiewedstrijden van Kring de Oude IJssel een ticket hebben bemachtigd en zeker ook trots op alle 7 (!) Kringkampioenen.

Kringkampioenen:
Het is prachtig te vernemen dat ons cluppie maar liefst 7 Kringkampioenen in ons midden heeft. Deze Kringkampioenen mogen schitteren en strijden om een finale plaats voor een afvaardiging naar de Nederlandse Kampioenschappen op de onderstaande tijden:
Vrijdag 2 augustus:
09.24 uur, Ring 7: Feya Weijers met Wannadoo in de klasse L2-dressuur, Pony’s Cat. D/E
09.48 uur, Ring 1: Linde Hofs met Barclay in de klasse Z2-dressuur, Pony’s Cat. D/E
10.12 uur, Ring 5: Nina Luesink met Delinov in de klasse M2-dressuur, Pony’s Cat. D/E
11.24 uur, Ring 3: Linde Hofs met Proud in de klasse Z1-dressuur, Pony’s Cat. D/E
11.55 uur, Ring 11: Tessel van den Berg met Milan in de L1-dressuur. Pony’s Cat. C
14.16 uur, Ring 13: Inge Santman met Katouch in de klasse B-dressuur, Paarden
Aanvang ca. 15.30 uur, Springring 1: Janine Menting met Esterre in de klasse L-springen, Pony’s Cat. D/E

Overige Afgevaardigden:
Het wordt een spannende dag voor Rijvereniging Hummelo, want ook de overige RvH-combinaties hebben uitstekend gepresteerd tijdens de selectiewedstrijden en veel Kring-uitslagen liggen dan ook dicht bij elkaar. Ook deze combinaties zullen hun beste beentje voorzetten en proberen te knallen tijdens deze Gelderse Kampioenschappen:
Vrijdag 2 augustus:
Aanvang 9.00 uur, Springring 1, Nanke Oosterink met Vivid in de klasse L-springen, Paarden
09.16 uur, Ring 9: Marieke Kramers met Cartago in de klasse L1-dressuur, Pony’s Cat. D/E
09.16 uur, Ring 7: Hedi Minkhorst met No Limit in de klasse L2-dressuur, Pony’s Cat. D/E
09.30 uur, Ring 3: Iris Schoenaker met Donny in de klasse Z1-dressuur, Pony’s Cat. D/E
09.57 uur, Ring 4: Eline Menting met Risco in de klasse Z1-dressuur, Pony’s Cat. D/E
10.20 uur, Ring 5: Fenne van den Berg met Now or Never in de klasse M2-dressuur, Pony’s Cat. D/E
14.45 uur, Ring 3: Daphne Mattijssen met Dirk in de klasse Z1-dressuur, Paarden
14.48 uur, Ring 10: Cezanne Peerdeman met Dortella in de klasse L2-dressuur, Paarden
16.18 uur, Ring 2: Susan Rijksen met Domani in de klasse Z2-dressuur, Paarden

Ongelofelijk wat een afvaardiging van ons cluppie! Behalve dat we natuurlijk trots zijn op ‘onze’ ruiters, zijn wij ook supertrots op de instructrices van Rijvereniging Hummelo. De gedreven instructie om toch te komen tot deze mooie resultaten in combinatie met de inzet van de ruiters is een samenwerking die goud waard is en een dikke pluim verdient.

Ook tijdens de a.s. Regiokampioenschappen kunnen de ruiters veelal rekenen op hulp van onze topinstructie. Als voorbeeld zal Gwen Brinksma op vrijdag 2 augustus van ’s morgensvroeg tot laat in de middag op het terrein aanwezig zijn om al haar leerlingen te begeleiden. Behalve eigen RvH-leden, heeft Gwen ook nog 3 (!) combinaties van externe verenigingen om te begeleiden en ook daar zijn we natuurlijk ook trots op. Famke Dinkelman van Ponyclub Barchem (M2, Cat. D/E), Ingrid van Huissteden van De Nijgraaf (M2 Paarden) en Dien Malskat van Rijvereniging Angerlo Keppel Langerak (M2 Paarden) hebben zich met behulp van de instructie van Gwen ook weten te selecteren voor de kampioenschappen. Knap, hoor!

Zet ‘m op allemaal! Weet dat wij nu allemaal al onwijs trots zijn, want wat de uitslagen ook mogen zijn…jullie horen in ieder geval al bij de beste van Gelderland én hoe gaaf is dat? Heel gaaf! Dus vooral genieten allemaal en laat Rijvereniging Hummelo in ieder geval weer de winnaar zijn met de gezelligste supporters en de meest sportieve ruiters…Hummeloooo!

Link actuele lijsten:

Startlijst Dressuur Vrijdag
Startlijst Springen Vrijdag
Startlijst Dressuur Zaterdag
Startlijst Springen Zaterdag

3 reacties op "RvH met 7 Kringkampioenen & 16 Afgevaardigden naar de Gelderse Kampioenschappen"

1. Dorine schreef:

Geweldig👍👍👍 iedereen heel veel succes💪

2. Bregje schreef:

Wat een prachtig resultaat!! Heel veel succes allemaal🍀💪🏻

3. Susan schreef:

Waanzinnig gaaf! Wat een cluppie en wat een instructie…wauw!