Het Bestuur

Hermien Olthof – Weijers, voorzitter

Hermien is oud lid van ponyclub de Hessenruiters en al vele jaren actief binnen de vereniging. Samen met haar bestuursleden maakt ze zich hard voor het voortbestaan van RvH als een actieve vereniging met activiteiten voor alle leden op alle niveaus.

Susan Rijksen, secretaris

Vanaf haar kinderjaren is Susan ook al besmet met het paardenvirus en is sinds ze in Doetinchem woont en Groot-Zande heeft ontdekt, lid van de vereniging met haar paard Domani. Ze heeft zich vanaf de begin jaren ook ingezet voor de activiteitencommissie. Daarnaast nam ze de communicatie en een groot deel van de sponsoren voor haar rekening. Communicatie en het sponsorbeleid in combinatie met de functie als secretaris zal door Susan behartigd worden.

Karin Wassink, penningmeester

Vanaf dat Karin teruggekeerd is naar Nederland, is zij met haar paard Gio een betrokken lid van Rijvereniging Hummelo. Haar betrokkenheid in combinatie met haar werkervaring, combineert zij vanaf december 2017 in haar rol als penningmeester. Behalve dat wij cijfermatig op haar kunnen rekenen, staat Karin ook altijd klaar voor andere activiteiten.

Paula Minkhorst, bestuurslid

Een groeiende vereniging met jonge ambitieuze ruiters roept om ondersteuning. De dochters van Paula rijden ook actief bij de vereniging en sinds het voorjaar van 2013 versterkt Paula de bestuursactiviteiten. Hoewel ieder bestuurslid voor elk lid toegankelijk is, is Paula vaak voor pony-ouders het aanspreekpunt en dat doet ze met veel plezier.

Astrid Rensen, bestuurslid

Sinds het voorjaar van 2016 is het bestuur uitgebreid en versterkt met Astrid, Gwen en Susan. Astrid is lid van de vereniging vanaf haar ponytijd en maakt al jaren deel uit van de Paasvuurcommissie, een belangrijk evenement van Rijvereniging Hummelo. De vertegenwoordiging in deze commissie en haar enthousiaste lidmaatschap met haar paard Gina, is een fijne toevoeging aan het bestuur.

Gwen Brinksma, bestuurslid

Van huis uit is de paardensport Gwen met de paplepel ingegoten. Gwen heeft in Deurne de hippische beroepsopleiding met goed gevolg doorlopen en heeft haar eigen bedrijf op Hippisch Centrum Groot-Zande, de thuisbasis van Rijvereniging Hummelo. Daarnaast is Gwen de vaste instructrice van de vereniging voor de paardencombinaties en is de aanvulling van Gwen als instructrice en haar directe connectie met de accommodatie als thuisbasis zeer welkom.

Maureen Minkhorst, bestuurslid

Maureen en Karin zijn vanaf december 2017 een fijne versterking van ons bestuur. Maureen is al jaren betrokken bij de vereniging doordat haar dochter bij de pony’s rijdt en tevens maakt zij deel uit van de Activiteitencommissie. Dit draagt in combinatie met een rol in het bestuur bij aan mooie activiteiten die worden georganiseerd door de rijvereniging.