Instructie

Vanzelfsprekend is iedereen welkom om te komen kijken bij onze verenigingslessen! Wil je lid worden van RV Hummelo? Kijk dan voor verdere informatie bij Lidmaatschap

De combinaties voor de verenigingslessen worden door de instructeurs ingedeeld. Ben je een verhinderd, meld dit dan tijdig aan de desbetreffende instructeur.

Instructeurs

• Gwen Brinksma – Dressuur- en springlessen paarden
  • Hermien Peters – Dressuur- en springlessen pony’s

Paarden – Dressuurles

Met uitzondering van de 1e vrijdag van de maand, worden op vrijdagavond de dressuurlessen gegeven vanaf 19.30 uur, verdeeld in verschillende groepen. Het hele jaar maken de paardenruiters gebruik van de faciliteiten van Hippisch Centrum Groot Zande aan de Rijksweg in Hummelo.

Paarden – Springles

Op de eerste vrijdagavond van de maand worden de springlessen gegeven. Tevens is het mogelijk om deel te nemen aan de extra springlessen die op dinsdagavond door Hippisch Centrum Groot Zande worden georganiseerd, hiervoor geldt een extra bijdrage per les (info@groot-zande.nl).

Pony’s – Dressuurles

Met uitzondering van de eerste vrijdag van de maand, worden op vrijdag drie dressuurlessen gegeven vanaf 16.30 uur.  In de zomermaanden rijden de ponyruiters buiten bij Markvoort aan de Hessenweg in Hummelo. Vanaf oktober tot april maken de ponyruiters tevens gebruik van de faciliteiten van Hippisch Centrum Groot Zande aan de Rijksweg in Hummelo.

Pony’s – Springles

Op de eerste vrijdag van de maand worden de springlessen gegeven.