Programma CH Hummelo ’18

Achter de schermen zijn de voorbereidingen van ons jaarlijks concours inmiddels in volle gang. Op het secretariaat worden al inschrijvingen verwerkt, de sponsoren, juryleden en vrijwilligers worden inmiddels benaderd en tevens wordt hetzelfde mooie terrein rondom de boerderij van familie Oosterink ingedeeld aan de Broekstraat 33 in Hummelo. Kortom met het grote enthousiasme van bestuur en vrijwilligers streven wij ook dit jaar weer naar een geslaagd evenement…wij hebben er zin in!

Schrijf je daarom nu in via MijnKNHS, voorzien van eventuele opmerkingen. Heb je aanvullende vragen over inschrijvingen of wil je je inschrijven voor de Clinic Proefgericht Rijden o.l.v. Ton Koenderink, stuur dan een mail naar Debby van Veen van het wedstrijdsecretariaat: concours@rijvereniginghummelo.nl

Zaterdag Paarden (Selectie)
Dressuur:
– Klasse B t/m Z2
Ochtend: Klasse M1, M2, L1, Z1 en Z2
Middag: Klasse BB, B en L2
Springen:
– Klasse BB t/m ZZ (Klassiek)
De springrubrieken zullen in volgorde van BB t/m ZZ worden afgerond en vangen in de loop van de ochtend aan.

Zondag Pony’s (Selectie)
Dressuur:
– Klasse BB t/m Z2
– Bestgaande Rijpony (tussen ochtend- en middagprogramma)
Ochtend: Klasse B, L1
Middag: Klasse BB, L2, M2, Z1, Z2 en M1
Springen:
– Klasse BB t/m ZZ

Voor algemene en overige vragen kun je altijd een mail sturen naar: info@rijvereniginghummelo.nl

Informatie over het concours kun je vinden op Startlijsten, KNHS en natuurlijk op de site van Rijvereniging Hummelo.