Startlijst Clinic Proefgericht Rijden Ton Koenderink ’18

20.35 uur Tesse Arentz Weer Mazzel Prix st. George 2018
EINDE 21.00 uur

Algemene informatie:

Deze clinic vindt plaats op het concoursterrein van de familie Oosterink aan de Broekstraat 33 te Hummelo. Dankzij de gastvrijheid van de familie hebben wij Concours Hippique Hummelo ’18 kunnen verrijken met deze leerzame clinic onder de bezieling van Ton Koenderink. Toeschouwers zijn van harte welkom en zeker bij mooi weer zal Rijvereniging Hummelo ervoor zorgen dat het aangenaam toeven is voor de toeschouwers.

Wat kun je verwachten?

• Losrijden
    Tijdig, zoals je dat normaal ook doet tijdens de voorbereiding van een proef op het losrijterrein.
  • Proef rijden
    De proef kun je laten filmen, zodat de jury het filmpje ‘live’ van commentaar voorziet. Hiervoor regel je zelf iemand die filmt en plaatsneemt naast de jury. Jouw starttijd vind je terug in de startlijst.
  • Evaluatie
    De proef wordt door de jury met je besproken en je krijgt aanwijzingen om de proef te verbeteren. Met deze verbeterpunten ga je vervolgens samen aan de slag door deze onderdelen na te rijden onder begeleiding van de jury

Wat verwachten wij van jou?
Rijvereniging Hummelo wil de deelnemers verzoeken om verzorgd en tijdig bij de clinic te verschijnen.  Wedstrijdtenue is niet verplicht, maar mag uiteraard wel. Ook het invlechten is niet verplicht. Het dragen van een veiligheidshelm uiteraard wel.

Hoeveel tijd wordt er aan een combinatie besteed?
Per combinatie zal de jury in totaal 25 minuten de tijd nemen voor de proef, het bespreken en het narijden van de verbeterpunten.

Wat zijn de kosten?
De kosten zijn € 30,- per combinatie per 25 minuten. Het verschuldigde inschrijfgeld per proef dient voorafgaand betaald te worden aan het secretariaat.

Wachtlijst?
De clinic is helemaal vol, maar indien je graag op de wachtlijst wenst dan horen wij dit graag.

Afmelding?
Eventuele afmeldingen graag per mail concours@rijvereniginghummelo.nl. Afmelding na sluitingsdatum 1 juni 2018 blijft startgeld verschuldigd.

Let op!
Op het concoursterrein zijn honden niet toegestaan om risico op Neospora bij koeien te vermijden.

Voor eventuele vragen / bijzonderheden is het secretariaat bereikbaar via concours@rijvereniginghummelo.nl of alleen in noodgevallen telefonisch via 06-25598159

Namens Rijvereniging Hummelo wensen wij deelnemers en toeschouwers een leerzame clinic toe. Wij hebben er zin in…tot 8 juni!