Startpas

Wat is een startpas?
Met een startpas kun je deelnemen aan officiële wedstrijden. De startpas vervangt vanaf 1 januari 2012 de KNHS startkaart en startcoupons. Inschrijven zal in de toekomst alleen nog maar digitaal gebeuren via Mijn KNHS. Het grote voordeel van de startpas is dat je er onbeperkt mee kunt deelnemen aan wedstrijden. Je zit dus nooit meer zonder startcoupons. Daarnaast kun je met de startpas deelnemen aan meerdere disciplines, namelijk dressuur, springen, eventing en endurance. Voor mennen, aangespannen sport, enurance en reining is er een discipline gebonden startpas. De startpas is combinatiegebonden en aan te vragen via Mijn KNHS.

Hoe vraag ik mijn startpas aan?
Om aan KNHS wedstrijden te kunnen deelnemen moet je lid zijn van een rijvereniging die is aangesloten bij de KNHS.
Je kunt zelf een startpas aanvragen via Mijn KNHS voor leden.

Meer informatie
Wil je meer informatie over de startpas en bijbehorende mogelijkheden? Neem dan contact op met de KNHS servicedesk: 0577-408300 of servicedesk@knhs.nl.