Springles pony’s op locatie

Springles OosterinkNa 4 maanden was het eindelijk weer zover! Juf Hermien Peters kon na een langdurige blessure aan haar voet al haar passie weer kwijt in de maandelijkse ponyspringles. Dit keer werd de springles ook niet gegeven op het verenigingsterrein, maar had de familie Oosterink haar terrein bij de boerderij beschikbaar gesteld.  Materialen genoeg, want de vereniging slaat ook jaarlijks de springmaterialen op bij de familie Oosterink. Op het terrein is er door het fanatieke gezin ook een echte waterbak aangelegd.

WaterbakHelaas waren er dit keer wat minder deelnemers, maar de pret was er niet minder om. Mieke, Hedy, Tess, Aniek, Nanke, Bas , Janine en Nina waren van de partij! Ook de weergoden werkten niet helemaal mee en achteraf werkte dat alleen maar positief, want nat waren de ruiters toch al … dus de waterbak werd zonder aarzeling in volle snelheid genomen.

SchuilenDe regenbuien weerhield ook het publiek niet om te blijven kijken en men zocht daarom allerlei verschillende schuilplaatsen. Op het moment dat het heel hard regende, hebben de ruiters met de pony’s even geschuild bij de koeien. Een nat pak, maar ook een hele hoop plezier en adrenaline hebben bijgedragen aan een onvergetelijke springles. Voor herhaling vatbaar! Met dank aan Hermien en de familie Oosterink.

2 reacties op "Springles pony’s op locatie"

1. Nanke Oosterink schreef:

het was echt super leuk! in dit stukje is alleen vergeten te zeggen dat janine er ook bij was, zoals je op de foto kunt zien

• Susan schreef:

Oh, dat is natuurlijk niet de bedoeling … Dank je wel, Nanke! Ik zet Janine er natuurlijk ook even bij. Ik hoorde dat er alweer nieuwe plannen waren, leuk!