RvH feliciteert Kringkampioenen en afvaardiging Gelderse Kampioenschappen

IrisRijvereniging Hummelo is trots op de prestaties van vele ruiters. Allereerst zijn er twee combinaties Kringkampioen geworden tijdens de selectiewedstrijden in het outdoor seizoen van Kring “De Oude IJssel”:

• Iris Schoenaker met Donny in de klasse B dressuur, Cat B pony’s
  • Floor van der Kuijl met Hoge Linthorst Maverick in de klasse M2 dressuur, Cat C pony’s

1240076_601326333238991_330193112_nVanzelfsprekend mogen deze twee combinaties naar de Gelderse Kampioenschappen Pony’s op 2 augustus in Zieuwent-Harreveld. Behalve deze Kringkampioenen hebben nog meerdere combinaties zeer verdienstelijk gereden tijdens de selectiewedstrijden en hebben daarom ook een ticket weten te bemachtigen om naar de Gelderse Kampioenschappen te mogen gaan. De regiokampioenschappen voor ‘Paarden’ worden verreden op 8 en 9 augustus. Ook deze ruiters willen wij van harte feliciteren met deze knappe prestaties:

• Aniek Oosterink met Matcho in de klasse B springen, Cat D pony’s
  • Floor van der Kuijl met Rubels Junior in de klasse M2 dressuur, Cat D pony’s
  • Sam van der Kuijl met Anjershof Memorie in de klasse Z1 dressuur, Cat D pony’s
  • Jill Hendriks met Keulse Hoeve’s Zorro in de klasse Z2 dressuur, Cat D pony’s
  • Bart Veeze met Dachstein in de klasse Z1 dressuur, paarden

Ook duimen we voor Nina met Maud, want zij staan 2e reserve in de klasse B springen, Cat B, dus wie weet kunnen zij ook nog naar de kampioenschappen. Inge, Hermien en Gwen ook een dikke pluim voor alle hulp en wijze lessen, want jullie zijn onmisbaar!
Heel veel succes, kanjers!

2 reacties op "RvH feliciteert Kringkampioenen en afvaardiging Gelderse Kampioenschappen"

1. Susan schreef:

Trots, hoor!

2. Birgit Sachtleven schreef:

Heel heel eeg trots!! Jullie hebben de RVH weer zo goed op de kaart gezet!!! Trots op jullie prestaties!!!