4x Feest op thuisbasis Hippisch Centrum Groot-Zande

AdvertentieHummelo – Afgelopen Pinksterweekend was het vier maal feest op Hippisch Centrum Groot-Zande, de thuisbasis van Rijvereniging Hummelo. Op 23 mei is Dick Brinksma 65 jaar geworden en is deze jarige maar liefst 40 jaar getrouwd met zijn levenspartner Toos en bestaat Hippisch Centrum Groot-Zande ook nog eens 50 jaar! Dit feestelijke weekend kreeg nog een gouden randje door de geboorte van het merrie veulen van Nirwana S op tweede Pinksterdag.

IMG-20150523-WA0030Terwijl het echtpaar de feestelijkheden met het gezin vierde tijdens een overheerlijke lunch in Bronckhorst, vond er op Hippisch Centrum Groot-Zande nietsvermoedend voorbereidingen plaats voor een heuse surpriseparty. Dochter Gwen Brinksma maakte samen met Dorine en Birgit deel uit van het ‘Complotteam’ en samen met alle ‘vrienden’ van Groot-Zande werd er een surpriseparty en cadeau georganiseerd. Binnen de kortste keren werd iedereen geënthousiasmeerd en was het verrassingsfeestje een feit. De auto’s waren verstopt op het grasveld, de wasplaats werd omgetoverd in een partyzaal door versieringen compleet met hapjes en drankjes en nu was het wachten totdat het gezin weer op Groot-Zande zou arriveren. Gwen en Dorine hadden nauw contact en iedereen stond klaar met een glaasje bubbels in de hand en een toeter om het echtpaar te verwelkomen. Bij aankomst stelde Toos nog voor om bij huis afgezet te worden om zo nog voorbereidingen voor de avond visite te kunnen treffen, maar met een smoes hebben Bas en Gwen haar toch meegekregen naar het bedrijf.

IMG-20150523-WA0022De deuren van de wasplaats vlogen open en werden Dick en Toos onder luid gezang volledig verrast door alle GZ-Friends. De gezichten van Dick en Toos spraken boekdelen, overrompeld en geëmotioneerd… Het cadeau, de nieuwe hond Tom maakte de verrassing compleet en van deze jonge puppy hopen we in de toekomst allemaal te kunnen genieten.

Toos & Dick: “Een weekend om nooit meer te vergeten. Mijn zus Mieke vertelde al dat onze oma zei, jullie hebben “een hemel op aarde”. Na al die lieve woorden,de prachtige cadeaus, emotionele surprise party, schitterende boeketten, dan besef je hoe rijk we zijn met elkaar. Het kan alleen maar een hemel zijn als we er samen in geloven en werken”.

Hier hoeven wij niets meer aan toe te voegen, wij zijn dankbaar dat we hier deel van uit mogen maken!

RvH & GZ-friends

Veulen