RvH Kanjers op Outdoor Gelderland

Jamie SpringBehalve dat de Rijvereniging Hummelo kanjers goed gepresteerd hebben tijdens de selectiewedstrijden van Kring De Oude IJssel, wisten sommige leden ook goed te presteren tijdens de selecties voor Outdoor Gelderland. De geselecteerde combinaties mochten gisteren in deze piste met internationale allure rijden.

SamOutdoor Gelderland 2015 is dinsdag 30 juni van start gegaan met een programma vol topsport! Van dinsdag 30 juni tot en met zondag 5 juli vindt de 11e editie van Outdoor Gelderland plaats op Nationaal Sportcentrum Papendal in Arnhem. De eerste twee dagen staan geheel in het teken van landelijke ruiters. Nieuw hierin zijn de ponyrubrieken op dinsdag, waaraan Didi, Jamie, Sam, Floor en Britt mochten deelnemen. DidiEen deelname is al top, maar ze strijden ook nog eens serieus mee in het klassement:

Springen:
2e Prijs, Z-springen Jamie Schlief met Kleber
3e Prijs, ZZ-springen Jamie Schlief met Tamar

Dressuur:
2e, Z2-dressuur Sam van der Kuijl met MemorieBritt
2e, M2-dressuur Didi Gieling met Verona
3e, Z2-dressuur Britt Althoff met Acress Fille
4e, Z1-dressuur Floor van der Kuijl met Rubels Junior

Het was heel spannend voor de meiden, maar wat hebben ze het ondanks de spanning goed gedaan. Natuurlijk was juf Gwen ook van de partij om ze bij te staan. Jamie DressuurBritt ging even de verkeerde Floorkant op, het doorzettingsvermogen van Didi werd beloond, Floor prijst haar droompony, Sam had haar geluksjasje aan en Jamie was verbaasd over het voorbeeldige gedrag van Bundy en reed dus ook een fijne dressuurproef met een score van 62,18%. Knap, hoor!

2 reacties op "RvH Kanjers op Outdoor Gelderland"

1. Anne Marie Smeitink schreef:

Goed gedaan meiden!
    Susan, je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt!

2. jacueline schreef:

Mooi verslag! Goed gedaan meiden!!