Gastinstructie Bart Veeze

Na een leerzame gastinstructie van Gwen Brinksma aan de ponyruiters op 10 februari, zijn op 1 april de paardencombinaties aan de beurt en dit is geen 1 april grap 😉 Op deze vrijdagavond verzorgt Bart Veeze een avondvullend programma als gastinstructeur voor leden van Rijvereniging Hummelo. Bart Veeze is een succesvol RvH-lid. Veel van zijn successen zijn te volgen op de website van Rijvereniging Hummelo en ook heeft Bart in augustus zijn turbulente paardenlevensloop in de rubriek Paard & Ruiter met ons gedeeld. Wij zijn als Rijvereniging Hummelo erg verheugd dat we Bart bereid hebben gevonden deze avond te verzorgen.

Bart Veeze StefanoIn 2009 reed Bart zijn eerste wedstrijd op Grand Prix-niveau. Dat deed hij met de door hem zelf opgeleidde Gribaldi-zoon Stefano, met wie hij eerder al zeer succesvol was in de Pavo Cup. In 2010 won de combinatie een knappe bronzen medaille op het NK Dressuur in De Steeg. Ieder seizoen weet Bart zichzelf weer in de kijker te rijden tijdens verschillende kampioenschappen. Op vrijdag 4 maart a.s. zal hij Rijvereniging Hummelo weer vertegenwoordigen op het Nederlands Kampioenschap, het KNHS Indoorkampioenschap Dressuur 2016 in de klasses Z1 & Z2-dressuur.

Het wordt een avond waarin Bart ons wil laten meedelen in zijn ervaringen en waar wij in de gelegenheid worden gesteld om van een van onze succesvolle leden les te krijgen. Hij zal dressuurinstructie geven in opeenvolgende groepssessies aan rijdende leden. Ben je geïnteresseerd om deel te nemen of te komen kijken? Zet 1 april dan alvast in je agenda. Schrijf je in als rijdend lid om deel te nemen aan de gastinstructie van Bart Veeze: info@rijvereniginghummelo.nl

Wil je deze leerzame avond bijwonen? Kom dan gezellig en volg de lessen in de foyer, Bart zal namelijk gebruik maken van een headset, zodat de instructie ook boven in ‘De Nok’ te horen is. De lessen worden in groepjes ingedeeld, de aanvangstijd en de indeling wordt tegen die tijd uiteraard gecommuniceerd.

Deze avond wordt door Rijvereniging Hummelo georganiseerd en de toegang is voor alle belangstellenden vrij.

Trackbacks

1. Groepsindeling Gastinstructie Bart Veeze | Rijvereniging Hummelo