Aniek Oosterink Gelders Kampioen Eventing

naamloosTijdens het evenement ‘De Bollert Brons’ werd er ook gestreden om de Gelderse Titel Eventing. Een eventingwedstrijd, ook SGW genoemd, bestaat uit drie onderdelen: een dressuurproef, een springparcours en de cross. Tijdens deze samengestelde wedstrijd in het laatste weekend van september gingen bijna 400 combinaties van start in de diverse klasses en categorieën. Bij de pony’s in de klasse B, wist Aniek Oosterink van Rijvereniging Hummelo met Bravour de Gelderse titel te bemachtigen. De dressuurproef leverde haar 204 en 208 punten op en de combinatie had 3 tijdfouten met springen. Aniek had zich als doel gesteld netjes het springparcours te rijden om een balk te vermijden, dit doel kostte een paar tijdfoutjes, maar ze bleef verder foutloos en deze keuze leverde haar hoge stijlpunten op.  Ook de cross ging vlekkeloos en met dit gezamenlijke resultaat behaalde ze de hoogste podiumplaats.

Super gefeliciteerd, Aniek…je bent een stoertje samen met Bravour!

3 reacties op "Aniek Oosterink Gelders Kampioen Eventing"

1. Christine schreef:

Aniek, jij bent een toppertje! #trots

2. Jacqueline schreef:

Super Aniek, gefeliciteerd!!!

3. Hermien olthof schreef:

Heel goed gedaan. Geweldig.