14517564_1247593145307724_6736892245528949924_nTijdens de internationale springwedstrijd op 7 oktober voor pony’s in Zwitserland heeft team Oranje de hoogste podiumplaats bereikt. Het Nederlandse team, bestaande uit ‘onze’ RvH ruiter Jamie Schlief met Tamar, Elize van de Mheen met Ensilla, Pam Nieuwenhuis met Zeppe vd IJsseldijk en Julia Engelsman met Blackwoodland Rock, nam direct na de eerste omloop de leiding met maar vier strafpunten. In de tweede ronde kwamen er wel veertien strafpunten bij, maar de voorsprong op Ierland en Duitsland bleek groot genoeg om de eerste plek te behouden. De trotse meiden namen de eerste prijs dan ook met grote blijdschap in ontvangst.

Deze hoogste podiumplek betekent een kroon op de ponytijd van Jamie met Tamar. Het waren zware parcoursen en dan winnen van sterke landen als Ierland, Duitsland en Italië is natuurlijk helemaal geweldig. Met dit succes heeft het team de EY (European Youngster) Cup gewonnen!

Namens Rijvereniging Hummelo een groot applaus voor onze topper Jamie!

2 reacties op "Jamie Schlief heeft met het Nederlands ponyteam de landenwedstrijd springen gewonnen"

1. Susan schreef:

Kanjer!!!

2. Olga Oosterink schreef:

Super Jamie. Op zo’n niveau mee kunnen komen, daar droomt toch menig ruiter van!