Rijvereniging Hummelo heet iedereen van harte welkom tijdens de onderlinge ‘Meet & Weet’ dressuurmiddagen! Wij organiseren deze middagen op 22 & 23 mei, 5 & 6 juni en 3 & 4 juli conform de richtlijnen van het RIVM en de KNHS. Dit betekent dat wij de maatregelen van het RIVM en de KNHS protocollen hanteren die op dat moment van toepassing zijn, dus ook bijvoorbeeld het protocol extreme weersomstandigheden. Check daarom dan ook zelf de laatste berichten van bijvoorbeeld het RIVM en de KNHS.

Voor alles geldt: volg de standaard maatregelen en gebruik gezond verstand!
In ieders belang verzoeken wij jullie deze maatregelen en de aanwijzingen van de coördinator op te volgen.

I.v.m. Covid-19 zijn er door de KNHS voorwaarden gesteld om deze middagen te organiseren:

• Bij (milde) klachten zoals koorts, hoesten, benauwdheid of verkoudheid geldt: blijf thuis
  • Hou minstens 1,5 meter afstand
  • Op- en afzadelen in of bij de trailer
  • Volg de aanwijzingen van de coördinator
  • Kom niet te vroeg en verlaat na het rijden van je proeven de locatie
  • Opgave alleen mogelijk via mijnKNHS
  • Laat het terrein netjes achter

Vergelijkbare berichten