José Letsch, voorzitter

Ellen Puschmann, secretaris

Daphne Huisman, penningmeester

Daphne versterkt vanaf de zomer van 2022 het bestuur als penningmeester.

Karin Firth, bestuurslid

Karin is een betrokken lid van Rijvereniging Hummelo en is sinds december 2017 ook bestuurslid. Ze is met haar paard regelmatig op spring- en eventingwedstrijden te vinden.

Astrid Rensen, bestuurslid

Sinds het voorjaar van 2016 is het bestuur uitgebreid en versterkt met Astrid, Gwen en Susan. Astrid is lid van de vereniging vanaf haar ponytijd en maakt al jaren deel uit van de Paasvuurcommissie, een belangrijk evenement van Rijvereniging Hummelo. De vertegenwoordiging in deze commissie en haar enthousiaste lidmaatschap met haar paard Gina, is een fijne toevoeging aan het bestuur.

Gwen Brinksma, bestuurslid

Van huis uit is de paardensport Gwen met de paplepel ingegoten. Gwen heeft in Deurne de hippische beroepsopleiding met goed gevolg doorlopen en heeft haar eigen bedrijf op Hippisch Centrum Groot-Zande, de thuisbasis van Rijvereniging Hummelo. Daarnaast is Gwen de vaste instructrice van de vereniging voor de paardencombinaties en is de aanvulling van Gwen als instructrice en haar directe connectie met de accommodatie als thuisbasis zeer welkom.

Maureen Minkhorst, bestuurslid

Maureen is vanaf december 2017 een fijne versterking van ons bestuur. Maureen is al jaren betrokken bij de vereniging doordat haar dochter bij onze vereniging rijdt en tevens maakt zij deel uit van de Activiteitencommissie. Dit draagt in combinatie met een rol in het bestuur bij aan mooie activiteiten die worden georganiseerd door de rijvereniging.