Hummelo – De noodzakelijke maatregelen die de overheid heeft aankondigd om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, hebben helaas consequenties voor alle geplande evenementen die door Rijvereniging Hummelo de komende maanden georganiseerd zouden worden.

Rijvereniging Hummelo is verantwoordelijk voor de organisatie van het Paasvuur Hummelo, Inzameling Snoeihout en het Concours Hippique Hummelo. Het Paasvuur is inmiddels afgelast, maar ook het inzamelen van snoeihout is helaas niet meer mogelijk. Hoewel het Concours Hippique pas na 1 juni plaatsvindt, is het organiseren van een dergelijk groot hippisch evenement afhankelijk van een groot aantal enthousiaste deelnemers en sponsoren die dit geweldige concours een warm hart toedragen. Rijvereniging Hummelo neemt haar verantwoordelijkheid in de strijd tegen het coronavirus en vindt het in deze bizarre tijd niet passend beroep te doen op deze deelnemers en sponsoren. Het bestuur heeft met pijn in het hart besloten ook dit evenement te annuleren.

Namens het bestuur en de leden willen wij iedereen danken voor het begrip en vóóral een goede gezondheid toewensen. Rijvereniging Hummelo hoopt volgend jaar met de steun van sponsoren, alle belangstellenden en deelnemers weer te mogen verwelkomentijdens deze mooie evenementen.

Take care…

Vergelijkbare berichten