Paasvuur Hummelo ’19 Afgelast

Hummelo – De droogte in combinatie met de vele berichtgevingen heeft ook binnen Rijvereniging Hummelo de gemoederen bezig gehouden afgelopen week. De gemeente Bronckhorst had deze week al eerder besloten 18 kleinere paasvuren af te gelasten. Rijverening Hummelo had nog een klein beetje hoop tot het definitieve besluit van vandaag over de 7 grootste paasvuren in Bronckhorst.

De gemeente heeft gekeken naar de verwachte weersomstandigheden en windrichting en heeft vervolgens besloten dat het Paasvuur Hummelo, een van de paasvuren is, die niet door mag gaan. Met dit besluit moeten wij helaas trouwe enthousiaste bezoekers van deze traditie teleurstellen en vinden wij het als organisatie ook spijtig, maar ook voor ons als organisatie geldt veiligheid voor alles en hebben dan ook begrip voor dit besluit.

Rijvereniging Hummelo hoopt van harte dat de omstandigheden volgend jaar anders zullen zijn en dat wij dan iedereen weer van harte kunnen verwelkomen tjdens deze mooie traditie.

Eén reactie op "Paasvuur Hummelo ’19 Afgelast"

1. Dorine schreef:

Heel erg jammer, maar het is niet anders. Is er een mogelijkheid dat het op een nader te bepalen weekend nog wel mag? Of moet nu alles afgevoerd worden?