RvH met 5 Kringkampioenen, 10 Afgevaardigden naar de Gelderse Kampioenschappen Outdoor

Hummelo – Aankomende weken staat Rijvereniging Hummelo in het teken van de Gelderse Kampioenschappen. Triomfantelijk kunnen wij melden dat Rijvereniging Hummelo zelfs in dit bijzondere jaar met een groot aantal combinaties naar de Regiokampioenschappen Outdoor afreist richting Angerlo (Zevenaar) in het weekend van 30 & 31 juli. Super trots op alle 10 RvH-combinaties die tijdens de selectiewedstrijden van Kring de Oude IJssel een ticket hebben bemachtigd en helemaal trots op alle 5 (!) Kringkampioenen.

Kringkampioenen:
Het is prachtig te vernemen dat ons cluppie maar liefst 5 Kringkampioenen in ons midden heeft en zelfs domineert in de hoogste klasses. Deze Kringkampioenen mogen schitteren en strijden  voor een afvaardiging naar de Nederlandse Kampioenschappen:
Fenne van den Berg met Now or Never in de klasse Z2-dressuur, Cat. D/E Pony’s
Julia Brinksma met Bengel in de klasse Z2-dressuur, Cat. C Pony’s
Tessel van den Berg met Milan in de klasse Z1-dressuur, Cat. C Pony’s
Fenne van den Berg met Florencio in de klasse M2-dressuur, Cat. D/E Pony’s
Roosmarijn Santman met Maud in de klasse L1-dressuur, Cat. A/B Pony’s

Afvaardiging Dressuur
De regiokampioenschappen beginnen vrijdag 30 juli en behalve de kringkampioenen hebben ook de onderstaande leden zich geselecteerd en de felbegeerde ticket weten te bemachtigen. Het wordt in ieder geval een spannend weekend voor Rijvereniging Hummelo, want ook de overige RvH-combinaties hebben uitstekend gepresteerd tijdens de selectiewedstrijden en veel Kring-uitslagen liggen dan ook dicht bij elkaar. Ook deze combinaties zullen hun beste beentje voorzetten en proberen samen met de kringkampioenen te knallen tijdens deze Gelderse Kampioenschappen:

Susan Rijksen met Domani in de klasse ZZ-Licht dressuur, Paarden
Nina Luesink met Delinov in de klasse Z2-dressuur, Cat. D/E Pony’s
Inge Santman met Katouch in de klasse Z1-dressuur, Paarden
Tessel van den Berg met Arielle in de klasse Z1-dressuur, Cat. D/E Pony’s
Marieke Kramers met Cartago in de klasse M2-dressuur, Cat. D/E Pony’s

Reserves
Voor Daphne Mathijssen blijven we nog even duimen, zij staat met haar topper Dirk als 2e reserve in de klasse Z1-dressuur. Dus als er iemand afmeldt dan maakt deze knappe combinatie ook kans om aan de regiokampioenschappen deel te nemen…dat zou ontzettend tof zijn voor ‘Daffie & Dirk’ 😉

In ieder geval allemaal heel veel succes de komende weken tijdens de voorbereidingen. Zeker ook de instructie, Gwen & Toos Brinksma heel veel succes met het ‘drillen’ van alle leerlingen…poeh, een hele job met zoveel ‘pupillen’. Teamwork…de inzet van de combinaties in combinatie de geweldige begeleiding en kennis van onze instructie. Zonder jullie toewijding was er niet zo’n grote groep geselecteerd.

Praktische informatie over de kampioenschappen is te vinden via deze link.